FILIP

Detta inlägget är enbart till Filip! Ni andra kan blunda.

Hoppas du har det massa bra i USA och att du inte saknar mig för mkt. Jag saknar dig varenda jääävla äckliga dag. Nu är det bara ungefär 342 dagar tills du kommer hem och jag längtar redan. Jag hoppas att tiden går fortare när skolan har börjat, och det tror jag att den gör. För både dig och mig. Och snart är det höstlov, sen jullov, sen sportlov och sedan påsklov.. Fan det lät inte så kort. Jag skulle få det att låta som att det lixom inte änns va många lov kvar innan vi sågs. Men det va rätt många.. Men jag försöker hålla mig posetiv genom att säga till mig själv att jag vet att du har det skit roligt i USA.

Men seriöst Filip, klart jag vill att du ska sakna mig. Men jag vill framförallt att du ska ha kul nu i USA, jag finns kvar när du kommer hem. Detta är något du bara kommer göra en gång i ditt liv, så njut av denna stunden!

Jag älskar dig och du vet att jag alltid kommer finnas för dig!


Kommentarer
Postat av: anna stefansson

Kan nog bli lite trädgårdsarbete idag, för det ligger efter.

2012-11-01 @ 21:47:57
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0