Gifts

Sista natten på Öland, imon går bilen hem mot Göteborg igen! Ska bli skönt att komma hem o träffa lite kompisar o så igen, speciellt Emma som jag inte har träffat på år och dar!

Tänkte också lägga upp bilder på de jag har fått på min födelsedag. Men lyckas inte hitta min kamerasladd.. Den ligger väl antagligen i röran någonstans så den kommer nog fram imorgon när jag har packat ihop mig.

Vet inte om jag kommer hinna blogga imorgon, men om jag får en stund över ska jag nog hinna lägga in bilder på mina presenter!

(L)

Kommentarer
Postat av: Emma

saknar dig med älskling!

2010-08-07 @ 12:38:23
Postat av: AnetteJ

Inte på bild en som uppskriven som hund 42 på sidan 20.

2012-11-01 @ 21:47:56
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0