Shopping

Sorry för dålig uppdatering, men har typ ingen tid att blogga nu under sommaren. Gör saker hela tiden. Men tänkte lägga upp bilder på va jag har köpt i Kalmar nu under tiden vi är på Öland!




Taight kjol från Bikbok 199 kr



Kavaj i tunnt gammelrosa tyg, från Vila 149 kr (rea)



En galge från en random affär på Öland, 20 kr (slog till på 2 st) tänkte att jag kunde hänga upp mina ny inköpta plagg på dom när jag tar kort till bloggen.



Fejk glasögon från Bikbok 69 kr (om jag minns rätt). Fick ta ett par valfria glasögon till när jag köpte dom, då tog jag de vita solglasögonen.


Kommentarer
Postat av: adelia

"ja bästa halloween temat!

2012-11-01 @ 21:47:57
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0