Dagen idag

Åhh vaknade precis med lycka i magen för jag tänkte gå ut och lägga mig i solen. Drog upp min rullgardin och min lycka sögs ut.. Det är ju för fan molnigt och blåser!!!! Ändrade planer.. Jag ska sitta inne och kolla på Pretty Little Liars och Dear John och tjocka mig med popcorn.
Snart kommer Emma och Agnes hit för att lämna Fannys bikini, lite senare kommer även Fanny hit då ska vi fixa oss lite tsm och sedan bär det av till ---------. Kan tyvärr inte avslöja idag vart vi ska ikväll, men imorgon kommer jag självklart säga vart vi va och vad vi gjorde. Det enda jag kan säga är att det kommer bli BÄST!

Jag saknar btw, min bästaste bästaste kompis Josefine Börjesson. Tycker det är dags för dig att komma hem nu, 1 månad utan dig är fööör länge!

Nu plingade mina pop corn!
Vi hörs senare, eller imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0