Dagens outfit & gårdagens inköp

Såå, det blir ingen gårdagens outfit. Men här får ni dagens outfit!


Dålig bild, men så gåre när man har bråttom.
Shorts Twist and Tango
Linne Topshop
Oversize kofta Topshop
Boots Nilson


Min vovvsing ville vara med <3

Mitt inköp igår, skit go body butter.
Finns att köpa i stora matbutiker, jag köpte min på maxi för 90 kr.
Den gör huden väldigt len och den hjälper till att bevara solbrännan.



Mitt liv hehe

Ska strax dra till jobbet, åker med papi hem sen för att jag ska hinna duscha innan vi drar till familjen Rydstern!
Vet inte om jag kommer kunna lägga upp något ikväll, men jag ska försöka få upp min önskelista när vi har kommit hem ikväll.
Jag vill passa på att önska Fanny lycka till på Partillecup! <3 du är bäst!
Imon efter jobbet ska jag dra in till stan för att träffa Fanny och hennes kompis Diana, ska bli skit kul :D vi ska checka Partille såklart, ses där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0