Enbart till Filip

Min älskade vän Filip ringde från USA igår kväll, åh det känndes bäst att höra hans röst igen! Saknar honom så. Vi pratade massa om vad han gjorda i USA och så vilket fick mig att fatta att han verkligen kommer vara borta i ett år nu.. Han berättade också att han läste min blogg varje kväll innan han gick och la sig och då insåg jag att jag faktiskt måste börja uppdatera bättre för att han ska få reda på lite vad som händer här hemma och lite så..

Imon åker jag iaf till Öland, Josse följer med men tar tåget hem en vecka innan jag åker hem :) ska bli skönt att komma bort från Göteborg lite faktiskt.. Älskar Öland. Kommer även fira min födelsedag där, det blir najs!

Nej nu måste jag fortsätta packa!

Tänkte bara göra en snabb Hiss innan jag loggar ut här ifrån:

HISS

Att Filip ringde igår och jag fick en bekräftelse på att han hade det bra (inte för att jag tvekade på det innan, men alltid skönt att höra). För Filip om du inte har det bra måste du åka hem direkt! Hem till mig (a)



Hahah en ruggigt gammal (1 år) bild på mina best friends Filip och Andreas <3


Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

Jimmie är en japansk extremhöger-sosse! Vad blir det nästa? Han får fyra av fem från mig, jag måste spara femman till en annan gång. ;-... bloggbesokare.se

2012-11-01 @ 21:47:58
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0