Förlåt

Sorry, det här med datorn tog längre tid än va jag trodde.. Håller nu på att lägga tillbaka alla m
ina filmer och liknanade till min "nya" dator.. Jag hade tänkt att lägga upp dagens outfit och även dagens inköp idag, men med tanke på att min dator redan jobbar för fullt så kommer jag inte kunna göra det. Men jag lovar er att gå upp tidigare imon innan jobbet för att fixa det inlägget till er.

Imon ska jag jobba igen, 12-16. Sen på kvällen ska vi till mina barndomskompisar och äta middag, min älskling amanda som jag inte har träffat på skit länge (L) så kommer nog inte uppdatera försen sent imorgon kväll.

Nu ska jag lägga mig i sängen med ett glas vatten och kolla på the hills. min drog

Sovgott!



FJOOOOOORTIIIIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0