Jag har hittat den

Sitter i Mr. X tröja och letar efter en bra plattång som jag kan önska mig när jag fyller år.. Och nu har jag hittat den. Den är perfekt, precis som jag vill ha den!

Philips SalonStraight Sonic Plattång <3



Märke: Philips. Namn: Sonic Technology. Pris: 699 kronor.
Plus: Testets snyggaste tång som dessutom ger ett superresultat. Tack vare det humana priset en testfavorit.
Bra för dig som: Vill ha fantastiska Hollywoodlockar på långt hår och kunna platta håret både snabbt och lätt. En bonus är att tången vibrerar och separerar håret vilket gör det enkelt att både locka och platta.


Åååh den är underbar! Jag är kär på riktigt

Kommentarer
Postat av: AMANDA

MR X! <3

HAHHAHAH JAG SITTER OCKSÅ I MR X TRÖJA!

2010-07-05 @ 22:35:53
Postat av: Agnes

Sv: Asså amanda! Detta är läskigt. Hahahahah vi gör allt likadant! HAHHAHA

2010-07-05 @ 22:38:10
URL: http://agnessteingruber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0