Landet med stort Ö

Är på öland nu, internetet här är seeeeeeeeeeeeeeeeegt.. därför jag inte bloggar så mycket. Men jag o josse har det sjukt bra, va i Borgholm och shoppade igår. Jag köpte en klänning och 2 super söta galgar, visar imorgon hur dom ser ut. Imorgon blire shopping i Kalmar om det är dåligt väder!

Funderar på att köpa Iphone, men vet inte vilken. Den gamla finns att köpa på rea nu, men finns bara med 8 GB och det är ju lite lite för mig. Men den nya finns att köpa i 16 GB men den kostar mer..
8 GB, älder modell (160 kr/månad)
16 GB, ny modell (280 kr/månad)

Svårt.. Men det lutar mer åt den nya.




SAKNAR DIG FILIP

Kommentarer
Postat av: Catarina

Får se om jag vågar se den. Jag får alltid titta själv för F hatar läskiga filmer...... bloggbesokare.se

2012-11-01 @ 21:47:56
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0