Min önskelista

Kom precis hem från jobbet. Det doppar från mig. Det spöregar ute.

Här kommer min önskelista som jag har tjatat om!


Plattång


Min plattång som jag har skrivit om i ett inlägg lite längre ner. Den verkar hur bra som helst och den är lila. Kan ju inte bli bättre?


Vågtång



Finns inte så mycket att säga om den här? Den gör håret grymt snyggt. Den är underbar.


Armband


Humanity armband, ett ljusrosa som finns på Raglady. Älskar det! Fick ett av mamma i julas, men har tappat bort det. Hemskt.


Kamera



Asså det är ju pinsamt att jag tar kort med min mobil när jag har en blogg.. Så en kamera behöver jag verkligen! Får jag inte det av mina föräldrar får jag köpa utav min lön. Detta är något jag verkligen behöver.


En ny, BRA, cam



Jag har ingen aning om vilken cam som är bra faktiskt.. Den här kommer iaf från Genius och ser ball ut. Hahah.

Pengar



Alltid bra att ha, eller vad säger ni?

Detta är vad jag önskar mig. Vad önskar ni er i år? Något jag har glömt?

Det blev inget partille cup för mig idag med tanke på att när man går utanför dörren är det som ett vattenfall typ. Men imon ska det bli 20/25 grader och solmoln så tror jag drar in efter jobbet och möter Fanny och Diana.
Imon kommer även Josse hem, vi har inte träffat varandra på 1 månad ungefär. Ska bli skit härligt att träffa henne.  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0