Nelly.com

Som jag sa innan så skulle jag hämta mitt paket från Nelly idag. Men innan jag och mamma gjorde det så tog vi motorbåten (helt ensamma för första gången) ut till Hönö och åt räkmacka på Tullhuset. Det va skit mysigt att bara vara med mamma en kväll, vi har så roligt tillsammans!

Men nu tillbaka till paketet.. Skorna.. Vet inte änns vart jag ska börja, dom är perfekta!! Älskar dom!!
Men klänningen.. Den är så ful va! Kommer inte änns lägga upp bild på den här. Den är hemsk!





Kvällsgos med mina nya skor


Kommentarer
Postat av: Amandaaaa

åh ge miiiiiiiiiiig. de var skitsnygga!

2010-07-18 @ 14:03:00
Postat av: agnes

Sv: Hahahah tack goding. E du riktigt snäll, kanske du kan få låna dom!

2010-07-20 @ 23:40:53
URL: http://agnessteingruber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0