Övningskörning

Va ute och övningskörde med mamma nyss, huuuur kul som helst! Skrek som fan i början haha, så läskigt att gasa. Mina kärringstopp går absolut inte att räkna på en hand. Men jag blev bättre o bättre efter bara första gången.

Skulle egentligen varit med Fanny och Emma idag eftersom att Fanny drar till Frankrike imon och Emma till Malta på tisdag.. Men båda behövde packa så jag kommer inte träffa dom på mega länge.. Typ 25 dagar.. Åh va lång tid..
kommer sakna ihjäl mig. Älskar er tjejor <3

Nu ska jag och mamma köpa jordgubbar och sedan sätta oss och kolla lite på nelly.com för att se om vi ska beställa något. Mys.

Uppdaterar senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

kommer sakna dig med din skitkorv <3 see you when i get home. love

2010-07-12 @ 09:24:12
URL: http://emmalundback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0