Shopping imon!

Fick nyss reda på att jag fick 730 kr för dom fyra dagarna jag jobbade i juni. så imon vill jag dra in en snabbis till stan imon innan Partille cup. Men vill också spara.. Så får sova på saken.

Detta är vad jag funderar på att köpa:



Den här hatten är jag intresserad av, den finns på herravdelningen på H&M. Hittade den inte på deras hemsida så fick ta en bild från min kompis, därför jag gjorde den suddig.


Ljusrosa läppstift från M.A.C
Kostar 180 kr TROR JAG.. Det är rätt dyrt eftersom att jag inte vet hur mycket jag kommer använda det, så det måste jag verkligen fundera på..

Detta är nog det jag funderar på i dagsläget. Det finns så sjukt mycket mer jag vill ha, men eftersom att jag bara har lite pengar under juli att leva på så får det bli mindre shopping.. Den 25 augusti, kommer min stora lön! LYCKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0