The Bachelorette

Innan jag började titta på detta programet tyckte jag att det va skit töntigt. En tjej som dejtar typ 15 killar. Trodde aldrig att jag skulle säga detta, men jag är helt såld. Det är så bra. Såg precis avsnitt 3, grät som en bebis när hon var på dejt med Roberto. Han är allt en tjej kan önska sig: snygg, romantisk, omtänksam, sexig, beskyddande.. Ja jag hade kunnat skriva en millång lista om Roberto. Men istället så ger jag er det här klippet så ni kan se själva. Get ready to cry

the.bachelorette.s06e03.hdtv.xvid-2hd.flv - 503.0 Mb

Se det, ni kommer inte ångra er




Update: Det är så jäva synd om Justin va! Alla är emot honom och tror att han e där för att få uppmärksamhet. Men han gillar verkligen henne och jag tror på honom. Han e en skit bra kille! ÅÅÅÅH JAG BLIR SÅ SUR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0