Andra sidan atlanten

Det är där jag befinner mig nu! San Fransisco om man ska vara precis. Klockan är strax halv åtta här och vi har precis ätit middag. Är inte alls så trött som jag borde vara med tanke på att klockan är snart halv fem i Sverige.
Ligger här med familjen o degar framför tvn bara, kollar på vänner och dricker kaffe från starbucks!
Imon blire shopping i 28 graders värme, underbart! Vet dock inte om det blir så mycket shopping, men vi ska iaf dra till min absoluta favoritaffär, Abercrombie and Fitch. Självklart tar jag kort på allt jag köper och lägger upp här på bloggen.
Nu ska jag och mami ner o köpa fruktsallad och glass på Ben & Jerry, det ligger nämligen en Ben & Jerry "affär" granne med hotellet. Kan det bli bättre?

HA DET BÄST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0