Deprimerad

Nu är vi framme i San Diego, det är verkligen jätte mysigt här! Vi bor precis vid hamnen och med downtown på andra sidan. Så imon blir det sol (om vädret tillåter) och sedan på eftermiddagen blir det shopping! Lite till ska jag nog kunna knö ner i min väska..

Här kommer lite klipp från Blue man group. Jag är lite deprimerad övet att man inte får samma känsla som när man såg det i verkligheten. Men ni förstår ändå. Men om ni någongång får chansen att se blue man group. GÖR DET!
Och kolla igenom alla klipp, ni kommer inte ångra er!
Hittade dock inte mitt favoritklipp, "flingorna" det var det bästa.. Skrattade så jag GRÄT.. Men ska forstätta leta, så det kanske kommer i något annat inlägg!
Om ni vill kolla runt lite själva så finns det väldigt mycket klipp på youtube, bara sök på "The blue man group"









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0