"The lazy girl's beauty guide"

Satt och läste min Seventeen magazine och hittade en artikel om hur man blev "smokinh hot-super fast-with zero effort"! Hur bra låter inte det liksom?! Tänkte dela med mig om det som står, för det va verkligen skit bra saker!

"Press and go"

Detta är en sorts ögonskugga som kommer på en klisterlapp typ. Man sätter denna mot ögonlocket och så skrubbar man lite. Och vipps så har man en perfekt ögonskugga som är perfekt formad på ögat. Det kallas Eye Tattoo, så jag antar att det är som en sån tatuering man hade när man va liten ni vet.







Dessa kommer från ett märke som heter Hard Candy.

"Bold Nails, No mess!"
Detta är ungefär som ögonskuggan ovanför, en klisterlapp som man sätter på naglarna och skrubbar lite lätt.

Eftersom att min dator inte har printscreen så kunde jag inte lägga upp en bild på hur det här blir, men ger er en länk där det finns bilder på det.

http://s7d2.scene7.com/s7ondemand/zoom/flasht_zoom.jsp?company=Sephora&sku=P263902&config=zoom_config&zoomwidth=725&zoomheight=605

Jag kommer absolut satsa på dessa metoderna, jag tror starkt på dom!





Kommentarer
Postat av: litenfotofantast ♥

Låter ju asbra, tack för tipset! :)

2010-06-30 @ 20:27:10
URL: http://litenfotofantast.blogg.se/
Postat av: Agnes

Sv: Stick with me och du får fler tips :)

2010-06-30 @ 21:34:40
URL: http://agnessteingruber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0