Goodmorning!

Vaknade nu.. klockan är halv sju på morgonen här.. Kunde inte somna om på grund av min högt snarkande bror! :@
Idag tror jag inte vi har så mkt planer för dagen.. Eller jo! Vi ska åka någon guidad tur i 2 timmar, wihooo -.- och sen blir det kanske lite shopping! Och sen ska vi ut o kolla på Alcatrass, tydligen ett väldigt känt fängelse! haha där ser man. Inte så roliga aktiviteter idag.. Men det blir till vad man gör det!
Imon tror jag att jag ska tillbaka till Victoria Secret och köpa pyamasen igen, jag saknar den!
Under hela resan så föjer jag ett citat, ett citat från min babe Emma:
Tänk inte på att pengarna tar slut, lev som en fattig i Sverige sen istället.

Detta va kanske inte det roligaste inlägget.. Lägger antagligen upp bilder från dagen lite senare, när ni sover typ ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahha agnes ofta du inte vet va alcatraz är :O vi hade ju de på nationella ditt mongo :D och mitt citat ääger!! <3

2010-06-13 @ 17:53:59
URL: http://emmalundback.blogg.se/
Postat av: agnes

Sv: HAHAHHA oj.. Hade ett svagt minne av det.. Ballt att jag ska dit då :O

2010-06-14 @ 03:02:41
URL: http://agnessteingruber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0