Grym dag!

Idag har varit en najs dag.
Vi tog bilen in till Hollywood och gick på en guidad tur på Warner Bors. Studios, dom som spelar in massa filmer och sånt! Sjukt intressant och väldigt kul :D man fick se massa kläder som dom hade haft och vi fick gå i inspelningsstudiorna där 2½ men spelas in! Lägger upp massa bilder imon för datan här är sjukt seg. Emma jag har en bild på "vagen" som han åker med i Troja, den äkta vagnen ;) Och Fanny, jag såg The Jokers kläder (din älsklings kläder) men man fick inte ta kort på dom :( men jag va lite olaglig och rörde kläderna (a) så klappa min hand nästa gång vi ses så har du också rört hans kläder! hahahahha (a) saknar er <3
På vägen hem åkte vi Sunset boulevard, via Beverlyhills. Damn vilka hus! Stora som hotell typ.
Köpte ett par solglasögon idag, lägger upp bild imon eftersom att datan som sagt är väldigt långsam.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0