Happy Midsummer

eller något sånt? Midsommar e inte den bästa dagen på året enligt mig direkt.. Så att vara i USA över midsommar va inte så hemskt! Haha. Imon är det sista dagen här i USA, för vid 10.00 på söndag åker vi tillbaka till Los Angeles för att ta flyget hem till Göteborg igen! Har groooov hemlängtan måste jag erkänna, men har haft det bäst under tiden jag varit här! Här kommer några få bilder som jag glömt lägga upp.
Va inne i stan idag i hopp om att hitta en snygg bikini o några klänningar. Men kom enbart hem med en parfym från Abercrombie.. Haha inte illa, men inte vad jag hade planerat. Men eftersom att man har en sån underbar mamma som jag har så har hon lovat mig en shoppingdag hemma i Göteborg med henne <3

Tänkte bara påminna er om att om ni vill ha fler läsare till er blogg så kan ni använda bloggtrafik, det gör jag och många andra bloggare. Den är väldigt bra, finns många bra bloggar att inspereras av t.ex.
Klicka http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=agnessteingruber

Funderar på att gå ut nu o köpa hem massa gott USAgodis till måndag då jag ska mysa med mina tjejor!


Jag vid poolen idag


Blue Man Group, mina älsklingar <3


Jag o Mami <3


Jag o Min bror <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0