Home!

Äntligen hemma! Lång flygresa från usa.. 13 timmar.
Gick dock ganska snabbt eftersom att jag spenderade min tid med min ipod, seventeen magazine, elsas mode och dear john! Snacka om att jag blev överlycklig när jag hittade den boken i bokaffären på flygplatsen! Den är på engelska så jag lär mig massa samtidigt! SUPER
Va dock en jävla bebis som skrev (asså verkligen gallskrek) under hela flygresan! Flygpersonalen fick dela ut öronproppar till alla för att man skulle kunna höra vad man själv tänkte.
Va även många djur på planet, aldrig varit med om det innan :O massa små hundar o katter!

Läste ut Elsas Mode på planet, en jätte bra bok om en tjej som genom sin blogg blir kändare och kändare i stockholms nattliv. Den är skriven av bloggaren Sofi Fahrman.
Sen Dear John.. Oh herre gud.. Filmen kan man ju inget annat än älska?! Och boken? FY FAN VA BRA! Har inte läs ut den ännu, men den är så fin!

Nu ska jag strax ner till bussen o möta Emma och Fanny (L) spenderar kvällen med mina babes och filip o karlsson! Myspys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0