Lets go Lakers!

Idag vann då min mann NBA ligan eller vad man nu kallar det.
Vi satt på en sportbar och åt middag medan vi kollade på matchen. Vilken jävla match! Så sjukt spännande! Men tillslut vann LA lakers och det blev ett jääävla liv!
Jag tänkte att jag skulle in på toa innan vi gick, men precis utanför toaletten startade vääärsta slagsmålet så då kom min räddare och viskade "Señorita, I don't think you should be here right now" och han ledde mig till säkerhet till min familj på utsidan, haha. Jag älskar honom.
Vi är då som sagt framme i Los Angeles, vi bor i Santa Monica. Det är jätte fint här, och shoppinggatan är underbar. Den har alla affärer jag kan drömma om! Såg en sjukt fin bikini på Quicksilver som jag tror jag köper imon. För imon har vi planerat att shoppa och även sola och bada för första gången! Imon blir en bra dag. Lägger upp bilder på det som jag förhoppningsvis köper imon. Så titta in imon, runt 07.00 svensk tid (a) hahaha

Nu ska jag strax sova, men först ska jag nog platta håret.. Om jag orkar (a)

(L)

Btw: Idag har jag varit duktig o tränat. Applåder till mig, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0