Linda!

Ååååh asså ni fattar inte hur lycklig jag är just nu! Min Linda är hemma igen (L) Hon har varit iväg och seglat i två månader, har enbart kunnat mejla lite med henne.. När vi såg båten idag.. Aldrig blivit så glad och när jag såg linda.. Jag trodde jag skulle dö! Det kändes så overkligt! Hahah kramen blev blöt av mina glädjetårar, kunde inte hålla tillbaka, så började storgråta när jag kramade henne!
Va med henne en liten stund idag och hon hade massor att berätta! Så imon ska vi sola eller något och prata igenom ALLT som har hänt och kolla på massa bilder från resan. Åååååh Linda!
Hon fick en pojkvän på resan också, Philip, så sjukt söta tillsammans verkligen alltså! Och om allt hon har sagt om honom verkar han som den rätta för henne. Längtar efter att få träffa den lyckliga killen som får min bästa kompis till girlfriend!

Aldrig saknat någon på detta sättet som jag har saknat Linda!
Jag älskar dig! <3




Kommentarer
Postat av: Moa

Allt bra med dig?



Haft en bra dag?

Kramis! <3

http://moalinden.blogg.se

2010-06-30 @ 18:57:48
URL: http://moalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0