Lobbyn

Internet funkar inte på hotellet, därför jag inte uppdaterat. Men jag hittade en man i lobbyn som hade sånt där mobilt internet med sig så jag frågade ifall jag kunde låna hans dator en sekund och det fick jag! Han ska få en puss på kinden som tack sen (a)
Blue Man Group va grym igår, asså seriöst! Det bästa på länge verkligen. Man fick dock inte ta bilder, men jag har löst det på ett annat sätt så ni ska få se en liten bit av framträdandet. Jag kommer inte kunna uppdatera er om det försen imorgon när vi kommer till San Diego. Om dom nu har internet där.. Man vet ju aldrig lixom!
Som sagt drar vi till San Diego imon, sista stoppet på vår resa. Där stannar vi i tre nätter och på söndag eftermiddag bär det av hem till älskade gbg. Kommer sakna USA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0