Min man

Kom precis hem från middagen. Åt på en sportbar, kollade på 6e finalen i basket. Hittade min nya man, Shannon Brown. Ja, vi ska gifta oss inom en kort tid och skaffa 2 barn. Ni är alla bjudna till bröllopet, återkommer senare om tid och plats. Ge mig massa presenter.
Just nu sitter jag med någon mintkräm på tungan för jag har en sjukt stor fökylningsblåsa som värker som om två jättar stog på den typ! Ja det gör ont.
Imon drar vi vidare till Los Angeles, dock med en mellanlandning i någon by med övernattning. På vägen till denna byn så stannar vi självklart på en outlet, dock får jag bara stanna där 2 timmar och dom har 150 butiker! Jag och mamma har räknat ut att vi har 10 min i varje affär, eftersom att det "bara" är 15 affärer vi vill in i. Så de blir till att springa mellan butikerna. Självklart lägger jag upp bilder på allt jag köper här på bloggen för att hålla mina kääära läsare uppdaterade.
Ska dra till starbucks nu och köpa vanilla latte, jag är beroende.
Lägger troligtvis upp ett inlägg imon om dom har internet i den lilla byn!



Min man <3 vi kommer älska varandra för alltid!
ASSÅÅÅÅÅÅÅ OMG KOLLA ARMARNA, vänta lite.. Måste hämta en hink, dregglar lite väääl mycket

Kommentarer
Postat av: Emma

DAAMN! FYFAN VA SNYGG!! HAN SLÅR TILL OCH MED NELLY MODELLEN

2010-06-16 @ 15:31:39
URL: http://emmalundback.blogg.se/
Postat av: agnes

Sv: HAHAHA jag vet :O

2010-06-16 @ 18:17:14
URL: http://agnessteingruber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0