Morgondagen

Imon blir det shopping med bästa kompisen Filip! Kan behöva lite maligt "stöd" när jag ska prova ut bikini. Jag är ute på jakt efter en volangbikini och har hittat en på topshops hemsida som är ur söt! Håll tummarna för att den finns nu.. Ska även leta efter en sommarklänning, en navelpiercing, läppstift och hatt! Åh herre gud.. Kommer aldrig ha råd med detta! Men bikini MÅSTE jag komma hem med, så det så! Lägger självklart upp bilder på min shopping när jag kommer hem!

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och fortsätta läsa Dear John och dricka Chai Latte (L)

Kommentarer
Postat av: sofie

hoppas du hittade en bikini :)



snygg header och fina bilder

2010-06-29 @ 00:05:23
URL: http://sofienilssoon.blogg.se/
Postat av: Agnes

Sv: Jag hoppas verkligen att jag hittar den på Topshop, men kolla in imon så får du se vilken det blir ;)

Tack så mycket!

Va inne på din blogg, kommer nog fortsätta läsa! Härlig blogg!

2010-06-29 @ 00:12:01
URL: http://agnessteingruber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0