Shopping

Idag har varit en bra dag :D SHOPPING!
Dock har det blivit lite kallare, eller aah det blåser som fan iaf!
Ska strax dra på Baseball men tänkte lägga upp bilder på det jag köpt!
Cupcakes!
Cheesecake factory! 1179 cal/bit!
Rasberry lemonade!
Mina knäppa men underbara föräldrar :D
Min ipod har gått o blivit golden!
Klänning från Forever 21
Snyggaste öronpropparna! Nu ska jag äntligen kunna sova även fast min bror ligger bredvid och snarkar.
Köpte även en svart oversize tröja från Forever 21, men den blev inge bra på bild så hoppar över att lägga upp den. Ska kanske ha på mig den ikväll och då kanske det blir en bättre bild på den.
Sitter just nu o mejlar med Fanny, vi enades om att nästa år då är det jag, hon och emma som drar till USA tillsammans! Känner på mig att det kommer bli den bästa resan ever!
Fick en komplimang av en fyllegubbe idag: "Nice boobs!" Hahahahah jag och mamma dog av skratt.

Kommentarer
Postat av: Emma

eehm det är dyrt att åka till usa.. jag har inte råd haha! men fine betalar du så ;)

2010-06-15 @ 17:13:29
URL: http://emmalundback.blogg.se/
Postat av: agnes

Sv: Hahaha men emma!! va inte sån va fan :O spara! :D

2010-06-16 @ 00:51:01
URL: http://agnessteingruber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0