Sista natten i USA


GO O GLAD KEXCHOKLAD!


för denna gången! Har varit borta i 16 dagar så det ska bli rätt skönt att komma hem till Göteborg igen. Saknar mina kompisar så sjukt mycket, brukar inte vara borta så här länge i streck.
Vi åker hemifrån 8.00 p.m och flyget går 3.30 p.m.. Hemma på måndag förmiddag :) och på kvällen ska jag träffa mina babes, Fanny och Emma! (L) har saknat dom skit mycket!
Har faktiskt inte så mycket mer att säga denna gången, kommer inte kunna blogga under söndagen. Men uppdaterar så fort jag har kommit hem på måndag.
Ha det så bra i solen där hemma!

Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik. Snart e det sleepingtime! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0