Underbar dag!

Fan va härligt det har varit idag! Större delen av dagen har jag och mina babes spenderat på kajen vid polhem!
Solen har strålat och det har varit skit varmt!

Vi hade lång lunch så vi drog in till stan och BikBok, de hade 50% på hela sortimentet i alla butiker! Jag som då ska till USA hade bestämt mig för att inte köpa något, men så hittade jag en tröja med matchande shorts som Emma, Fanny o Frida övertalade mig att köpa! 150 kr istället för 300 kr vääääääärt!
Just nu sitter jag i mina nya kläder och bara njuter! Tack för att ni övertalade mig tjejer :D



Nya kläderna!
Tröja: 199 kr (idag 99,50 kr)
Shorts: 99 kr (idag 49,50 kr)
VÄRT!



Hahahh CPBILD!
Ville bara visa att jag har bilivit lite brun idag (a)

Nu ska jag sätta lägga mig i soffan, äta vattenmelon o kolla på Super Sweet 16!
Laddar upp bilder från idag och även dagens outfit senare, så kolla in igen runt åtta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0