Dagens outfit och gårdagens outfit!

Dagens:



Solglasögon: --
Jacka: Gina tricot
Klänning: Topshop
Cykelbyxor: --
Boots: Nilson

Gårdagen:



Linne: H&M
Svart taight kjol: Gina tricot
Jeans: Jc
Armband: Lindex och Bling

URSÄKTA MITT STÖKIGA RUM!

Vet inte hur mycket jag kommer uppdatera under helgen, ikväll ska jag nämligen vara med mina babes. Vet faktiskt inte vad vi ska göra, men det löser vi!
Imon ska jag, mami, min kusin o hennes mamma och josse dra på bio, Sex and the city 2 (L)
Och söndag blir en pluggdag för mig eftersom att jag har prov i naturkunskap nästa vecka :(
Men ska försöka uppdatera så gott jag kan!

(BTW så har jag en goo läsare, Johan, som ville att jag skulle skriva hans namn på min blogg. JOHAN)

Kommentarer
Postat av: Go läsare

Ingen dagens Johan :(?

2010-05-28 @ 15:16:07
Postat av: Karlsson

Sjukt tight, hade inte bangat!

2010-05-28 @ 15:31:44
Postat av: Arlsson

Sjukt möglig, hade bangat!

2010-05-29 @ 02:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0