FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN

Hoppas du läser detta inlägget innan du har skrikit så, för jag tänkte nämligen lägga upp några klänningar som jag tycker passar till studenten. Alla är ganska billiga och finns att beställa på internet.



1: Jag tycker absolut att en studentklänning ska vara vit. Men dett är ett undantag. Den här klänningen är något av det finaste jag sett. Jag tycker absolut den är värd priset! Har du denna på din student, kommer alla tjejer bli avundsjuka och komma hem och skrika på sina föräldrar o fråga varför hon var tvungen att ha en ful vit klänning!
2. Den här klänningen tyckte jag va jättesöt! Tycker den var lagom "finklädd". Och priset! Det är ju skit bra, 200 kr för en najs studentklänning gör att du kan spendera mer pengar på klänningen du ska ha på studentfesten eller kanske köpa en klänning att ha när du badar i poseidon!
3. Den här klänningen tyckte jag inte var någon speciell som jag hoppade i taket av lycka när jag hittade den. Men jag tyckte den var fin och absolut "studentig".
4. Även denna är inte vit. Men den är naturvit och det tycker jag kan funka. Med naturligt hår och en lätt sminkning är du good to go!



Den här klänningen la jag inte med i collaget med mening för att jag kunde inte bestämma mig för ifall den var passande på en student eller inte.. Den kanske mer funkar till festen efter? Eller midsommarafton kanske? Vad tycker ni?

Detta va bara några av de klänningar jag tyckte passade till studenten. Det finns massor ute på internet och även inne i stan. Skulle även kunna rekomendera NK coktail eller NK mode, tycker dom brukar ha ganska fina klänningar. Så ut och leta, det finns någon klänning till alla!
Ha en bra student!

Kommentarer
Postat av: monikaolsen

digger bloggen ! :-)

blir glad for kommentar tilbake =D

2010-05-26 @ 22:59:33
URL: http://monikaolsen.blogg.no
Postat av: Agnes

Ååååh tack va snäll du är! :) <3

2010-05-27 @ 08:58:57
URL: http://agnessteingruber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0