Jag har tagit stuuudenten, fyyyyyfan vad jag är bra

Om det ändå kunde va så bra.. Istället sitter jag och skriver på en Bokrecension.. WIHOO

Nej men fatta sköönt för dom som tar studenten imon, dom är fria.. Eller aah typ haha.
Jag Emma o Fanny ska troligtvis dra in och kolla på när dom springer ut, om det inte är så att det är som ett vattenfall från himlen. Vi ska skrika högst av alla och Fanny har även planer på att köpa kristallchampange HAHAHHA. Men jag håller verkligen tummarna för polhems studenter att solen ska lysa över dom under hela dagen! Dom andra studenterna på andra skolan skiter jag i, dom kan ha regn (a) men polhem ska ha det bästa!

UPDATE (2 sek efter HAHAH)
Kollade vädret på SMHI nu och dom säger att det ska bli 14 grader och sol imon = underbar student med mina girls!



Bild för min brors student år.. 2008 om jag inte minns helt fel!


Om 2 år e det min tur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0