Jag kom på en sak!

Eller njaaa... kom på va nog att ta i..
Men jag var inne på Kenzas blogg och hon har typ "ur min garderob" då hon skriver om plagg hon använder mycket, eller köp hon ångrar och liknande.. Tänkte att det kunde vara kul? :D
Kanske även kan sälja av lite skit som jag inte använder..
Börjar med att visa två kort på hur jäääävla stökig min garderob är!




HAHAHAH asså detta är ju pinsamt, men vad gör jag inte för er mina kära bloggläsare!
Neej, men så här får de ju verkligen inte se ut :( måste få bättre ordning på mina kläder!
Snälla säg att era garderober också ser ut så här? (a)

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, min garderob ser också ut sådär. värre, nästan.

2010-06-02 @ 19:44:15
URL: http://thinkingtoomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0