Jag lever fortfarande

Verkligen ledsen över dålig uppdatering den här helgen, men jag har fan inte haft en ledig stund!
I morse var klockan ställd på 7.45 för att jag skulle på Introduktionsmöte på Mcd där jag ska jobba i sommar. Mötet var sjuuuukt segt. När jag kom hem satte jag mig o plugga till mitt undebara naturkunskapsprov som jag har nästa vecka.
Strax kommer hela släkten hit, Morsdag jue.. Jag köpte rosa rosor till min mamma och hennes favorichoklad! Snäll jag är.

Här har ni gårdagens outfit som jag lovade (stökigt i bakgrunden som vanligt, heheheh)



Tröja: Filippa K
Jeans: JC
Boots: Nilson



Hade även vågtångat mitt hår!
(Anna, du får tillbaka den på måndag snuttis!)

Ha en bra morsdag!
Nu ska jag vara ett änglabarn o hjälpa min mamma med maten, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0