Nya inköp!

Har faktiskt glömt att uppdatera om lite nya köp jag har gjort!



Här är underbara Fanny med min nya sporbh! Jag hade nämligen dans igår och glömde min sportbh dum som jag är.. Jag kunde ju inte dansa i axelbandslös bh! Så jag drog in till stan och impulsköpte en råååsnygg sportbh! Den är faktiskt väldigt bra, sitter som en "smeck"! Köpte den på H&M för 149 kr.


Denna bloggade jag om lite längre ner och nu ligger den äntligen i min garderob! Den var verkligen jättesöt! Vill ha den antingen till en vit tubtopp eller en typ blommig korsettliknande topp på skolavslutningen!
Jag köpte den i storlek 158 för storlekarna var väldigt stora även fast det var på barnavdelningen.
Jag köpte den på H&M för 49 kr. RIIIIKTIGT VÄRT!

Om ni kollar in om någon timme så har jag tänkt att lägga upp lite om min största modeinsperation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0