Sommarkläder!

Vad ska egentligen tjejer och killar ha på sig på sommaren? Jo enligt mig ska man ha något i stil med detta:

Här kommer några små tips bara av vad jag hittade på internet.
Jag failade grovt när jag gjorde bilderna så jag skrev 1,2,3,4 på alla bilder så nu får jag ta en bild i taget.



1. Jag dog för detta linnet när jag såg det. Tycker det är väldigt fint med lite kortare tröjer och det är också väldigt inne nu i vår och sommar. Det här linnet skulle jag matcha till ett par slitna ,knälånga, jeansshorts och ett par converse. Uppsatt hår och solbrillor på det.
2. Ett sådant här linne har jag, fast i annan färg. Jag använder det i princip varje vecka. Det är väldigt sött, men om man har den mer tuffa stilen så kan man fixa det med ett par svarta jeans och en skinnjacka till det (gärna motorcykel modell)
3. En helt vanlig svart klänning. Gillade längden och att den går att ha till allt! Går att göra den "festfin" och vardaglig.
4. En supersöt klänning i tunnt fint tyg. Går att ha hela sommaren, på fest och till vardags. Den här vill jag ha på mig på midsommar!



1. Cykelbyxor. Vääääldigt snyggt. Här i ett blommigt tyg. Kan vara väldigt fint med en vit tunika på sommaren. Till hösten kan de användas med tunna svarta strumpbyxor.
2. Alla tjejer borde ha minst en vit ganska vanlig volangklänning hängandes i garderoben. Har du det? Om inte så tycker jag att den här ska hänga i din garderob snarast. Väldigt söt och priset är lagom!
3. Svarta cykelbyxor. Använder jag till allt! Dessa var dock lite för långa för min smak, jag vill att mina ska sluta mitt på låren. Men jag gillar kvaliten på dessa, det är sån kvalite jag har på mina och den är sjukt snygg. Bikbok säljer ett par svarta cykelbyxor dock i vanligt leggingstyg (bomullstyg) som även de kostar 99 kr om någon är intresserad.
4. En gul bikini med ljusrosa blommor på. Väldigt söt och sjukt snygg när man har blivit brun. En sån här ska i alla fall jag köpa!



1. Här visar min älskling upp en väldigt chill sommarlook, jag gillar den starkt! Så här tycker jag att man ska klä sig i sommar om man är kille. Det här funkar lika väl på dagen som till kvällen. Ljust och fint!
2. Den här bilden tog jag mest för att ni skulle få dreggla lite över hans snygga kropp ni också. Badbyxorna är mörkblåa och kommer från Armani, men finns att köpa på Nelly.

På vägen hem från skolan idag, konstaterade jag och en kompis till mig att det var snyggast med klänning till tjejer på sommaren och chinoshorts med en slapp tshirt på killar. Han tyckte absolut inte att tjejer skulle ha jeans på sommaren, det var ett BIG no no!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0