WHAAAA

E det bara jag eller är gymmet typ de bästa som finns? Man blir smal och kan spana snygga killar samtidigt! Haha, jag kom iaf precis hem från gymmet. Hade sjukt skoj.

Nu ska jag sätta mig o börja plugga till ett idrottsprov jag har på torsdag o sedan även gå igenom mitt tal tills imon.. Ska snacka om New York, hahah alla kommer somna!

Ikväll, kl 21 kommer Desperate Housewifes. Så ska nog fixa en chailatte o krypa upp i soffan med min vovve o kolla på de sen!

Kommer nog inte skriva något mer ikväll, känner att 5 inlägg räcker. Hahah.
Imon blire ca 20-25 grader, jag o Fanny har bestämt att vi ska ha bara ben till skolan för första gången. Ofta in det typ är ett jävligt najs sommartecken?

Kommentarer
Postat av: Gustav

Tror knappast att du började plugga till provet när du skrev detta, hahah ditt lilla emo :)

2010-05-19 @ 21:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0