Pinsamt

Asså detta är lite pinsamt.. Haha. Inte bloggat på år o dar, men jag känner att jag faktiskt verkligen inte har haft lust och om man inte har någon motivation blir det aldrig bra. Så nu ska jag försöka börja blogga lite smått.. Det är många som har klagat på mig att jag har slutat.

Lite quick update om idag. Hade skolfoto, ser helt ihoptryckt ut på mitt enskilda foto.. Men va fan, det viktigaste är ju att man blir bra på gruppfotot, så jag ber till Gud o hoppas att jag blir det!

Detta hade jag iaf på mig:



Grå jeans: JC
Linne: Topshop
Jacka: Topshop

Tog kort med min "nya" bebis som jag köpte för typ 1 månad sen. Älskar honom. Bästa köp någonsin.



Jag o Emma efter skolfotot <3



Fannsson e det coolaste jag vet!

Kommentarer
Postat av: yasmine

hej hej! trevligt att du också är från göteborg,det med skolfotot håller jag med om, jag blev katastrofal på mitt, min egna mamma kände liksom inte igen mig XD

2010-11-27 @ 00:03:36
URL: http://www.ellecity.devote.se
Postat av: Cocacola_fanta

Det är verkligen guldkorn när syskon kommer så bra överens, gläjer mitt hjärta att ni fick en fin dag tillsammans. Så tragisk olycka..livet kan verkligen ta slut på en sekund som för den stackars älgen, hoppas utgången blir bra för tjejen, en fruktsv... bloggbesokare.se

2012-11-01 @ 21:47:57
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0